רעייתו של אריה דרעי: "עברנו את פרעה ועברנו את המן"

    איתי גדסי 12 Comment on רעייתו של אריה דרעי: "עברנו את פרעה ועברנו את המן"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הלילה (רביעי) הותר לפרסום כי באישור היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט נפתחה בדיקה בעניינים הקשורים לשר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי. והודגש כי בשלב זה לא נפתחה חקירה פלילית נגדו.

    קודם לכן אמש אסר בית המשפט לחשוף כל מידע בעניינו של דרעי, אך כאמור במהלך הלילה התקבלה בבית המשפט החלטה לצמצם את צו איסור הפרסום.

    שר הפנים אריה דרעי התייחס לפרשה בחשבון הטוויטר שלו, וכתב: "פניתי הערב ליועמ"ש ודרשתי להסיר את צו איסור הפרסום ככל שהוא נוגע אלי. הודעתי כי אני עומד לרשות כל גורמי החקירה ואענה על כל שאלה שאדרש".

    הבוקר התייחס לפרשה יועץ התקשורת של דרעי, ברק סרי, שאמר ל'גלי צה"ל' כי לא מדובר בחקירה אלא רק בבדיקה. "אני מציע לכולנו להמתין. עסקים כרגיל, עובדים". סרי נשאל 'האם דרעי שלם עם התנהלותו?' והשיב כי "הוא מאה אחוז שלם". הוא הוסיף סרי כי הוא ראה ציוצים של עיתונאים חוקרים שלפיהם אם מדובר בחשדות הללו הם נחקרו בעבר ולא נמצא דבר. "לפחות שמונה תשעה עיתונאים פנו אליי בעבר עם הסיפור הזה. אלה דברים שקשורים למסים ולנדל"ן. כתבו שאם על זה מדובר אין כלום ושום דבר. אני ממליץ לכולנו להמתין".

    בהמשך הבוקר התייחסה לפרשה גם רעייתו של דרעי, יפה, שאמרה בצאתה מביתם בירושלים: "עברנו את פרעה ועברנו את המן".

    העיתונאי חיים לוינסון מעיתון "הארץ" כתב אמש על הפרשה כי "אם הפרשות המיוחסות לאותו אדם הם אכן הפרשות המיוחסות לו, חייב לציין שחפרתי בהם וחפרתי בהם בזמנו ולא הרחתי ריח פלילי. רק ציבורי וגם זה בקטנה".

    כמו"כ, עיתון "הארץ" חשף אמש כי פוליטיקאי בכיר נוסף מעורב בפרשת שחיתות נוספת.

    הבוקר, רעייתו של השר לשעבר סילבן שלום, ג'ודי מוזס צייצה בטוויטר: "הקורבן היומי: אריה דרעי. בשר טרי. אפילו לא נפתחה חקירה. אבל מה מעניינות העובדות.. העיקר התחרות מי ימצוץ יותר דם מגופו.. ילכלך ויביא מידע".



    12 תגובות

    מיין תגובות
    1. 10

      השם יהיה בעזרו

    2. 9

      נקוה שלא יהיה שוב חילול ה'

    3. 8

      זה לא שנה. העם עם דרעי באש ובמים

    4. 7

      תמיד מנסים להפיל את דרעי מה קרה פתחו את זה עכשיו דווקא כשהוא במשרד הפנים אבל כשהוא היה שר התעשייה והמסחר כלום לא פתחו ומרן אמר הוא זכאי הם מפחחחחדים

      1. תקשיבו יש צדק בדברים ח"כ אריה דרעי לא היה צריל לשחזור כשר ובעיקר שר הפנים כי אנחנו רואים את התוצאה אני תומך של אלי ישי אבל לא שמח בזה שתפסו את אריה דרעי אבל רק אומר טעות שחזר לכהן כשכר הפנים ו

    5. 5

      אין על דרעי הם מקנאים ובגלל זה הם מחפשים אותו קשה להם לראות ספרדי מצליח הם חיבים לשבור די טיפשים בסוף זה יפול עליכם ודי לחכם ברמיזה

    6. 4

      ללאמשנה עפר לפומיהו

    7. 3

      תחזיק חזק אריה ותמשיך לשמוע לרבנים וה' יעזור לך בכל דרכיך

    8. 2

      תקשיבו יש צדק בדברים ח"כ אריה דרעי לא היה צריל לשחזור כשר ובעיקר שר הפנים כי אנחנו רואים את התוצאה אני תומך של אלי ישי אבל לא שמח בזה שתפסו את אריה דרעי אבל רק אומר טעות שחזר לכהן כשכר הפנים ו